Hoe kan ik contact opnemen met het hoofdkantoor?
Het hoofdkantoor in Roermond is op werkdagen bereikbaar van 9.00 - 17.00 uur. In de weekeinden, vakanties en op nationale feestdagen is het hoofdkantoor gesloten. Contact opnemen kan zowel telefonisch als per e-mail. Bel ons op het servicenummer 085-1305922 of stuur ons een bericht via het contactformulier.
Kan ik mijn hypnosecoach of hypnotherapeut rechtstreeks telefonisch bereiken?
Dat is helaas niet altijd mogelijk, omdat onze coaches en therapeuten overdag met behandelingen bezig zijn. Je mag echter steeds ons hoofdkantoor bellen en vragen of je therapeut je terugbelt. Je mag ook je therapeut vragen om terug te bellen via het contactformulier op de website van de praktijk.
Is mijn privacy gewaarborgd?
Vanzelfsprekend gebruiken wij de persoonsgegevens van onze cliënten alleen maar voor het doel waarvoor deze werden ingevuld. Hypnose Zorg Nederland houdt zich volledig aan de eisen van de Wet Bescherming Persoonsgegevens, evenals aan de eisen van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Er worden geen persoonlijke gegevens van onze cliënten op onze website (hypnosezorg.nl) bewaard.
 
Alle informatie die de cliënt vertelt tijdens een sessie of een intakegesprek, wordt beschouwd als vertrouwelijke informatie en wordt door de therapeut nooit meegedeeld aan derden.  
Hoe kan ik een klacht indienen?
Hypnose Zorg Nederland ziet toe op de kwaliteit van de behandelingen die onze therapeuten aanbieden en hoopt uiteraard dat het nooit tot een klacht komt. Indien je toch van mening dat de kwaliteit van je behandeling te wensen overlaat, bespreek dit dan eerst met je hypnotherapeut. Als dit gesprek niet tot het gewenste resultaat leidt, neem dan contact op met het hoofdkantoor van Hypnose Zorg Nederland. We proberen samen met jou en je hypnotherapeut tot een passende oplossing te komen.

Als allerlaatste stap kun je het geschil voorleggen aan het Klachtenportaal Zorg. De praktijken van Hypnose Zorg Nederland zijn aangesloten bij Klachtenportaal Zorg of regelen klachten via hun beroepsvereniging. Hiermee voldoen onze praktijken aan de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz).    
Contact & Klachtenafhandeling

Contact en klachtenafhandeling.

Heb je een vraag? Wil je ons graag bezoeken? Of heb je een klacht. Bekijk hiernaast de veelgestelde vragen of contact en klachten. Staat jouw vraag hier niet bij? Neem dan gerust contact op via onderstaand formulier.

whatsapp-chat button